21. februar 2009

Snart er det vår!

Summary in English: Spring is coming! This photo shows fifty different species of wild flower plants that writer Gro Dahle found along her daily walk at Tjøme, Norway July 2006. Mens verden snør ned og istappene vokser, varmer det å tenke på vår og sommer. Bildet her viser Gro Dahles blomsterfangst en vakker dag i juli 2006. På sin daglige tur med bikkjer og barn plukka hun femti forskjellige arter ville blomsterplanter langs den faste ruta hjemme på Tjøme. Jeg kan bare sitere skribenten Niels Christian Geelmuyden, også han bosatt på Tjøme: Den første blåveisen er et sikkert høsttegn.

3 kommentarer :

  1. Hei
    Jeg har blitt kjent med noen av dine fantastiske tegninger gjennom Lussi, Mumme og Moro-vers. Jeg liker godt uttrykket ditt og ser at det fenger barna mine på 5 og 7 også!
    Hilsen Ragnhild

    SvarSlett
  2. Så utrolig fin blogg du har laget, Svein!
    Gratulerer gratulerer!
    Og tusen takk for titten, for det var kjempegøy å se!
    Kjempespennende og morsomt og pent og personlig.
    Og oppfinnsomt og så rikt at jeg helt mister pusten!
    Også så innmari masse stoff! Det er bare så utrolig mye!
    Reine opplevelses-senteret! En hel verden i seg selv.
    Så mange linker, så fasinerende nettverk av muligheter.
    Veldig moro å lese bildebok-skole-serien din.
    Veldig interessant og konsist og flott skrevet, syns jeg.
    Stor jubel, overveldet klem fra Gro
    som er innmari imponert og bergtatt,
    fy søren for et stort og flott arbeid!
    Skjønner at du ikke har sovet stort den siste uka.
    Dette er helt og totalt og fullstendig WOW!

    SvarSlett
  3. Tusen takk, begge to! Veldig mye imponerende design på http://rf-illustration.blogspot.com/

    SvarSlett